نیازمندیهای تکمیل
بند 1 (ساخت معنادار دنیای اجتماعی) بخش الف - که این جلسه مطرح شد- نظریه شوتس است در قالب اینکه چگونه بین وبر و هوسرل (و بین پدیدارشناسی با پراگماتیسم مید) جمع، و هردو را در افق جامعه شناسی معرفت مستقر کرد.
چون بحث در کلاس2 بهتر و جامع مباحث کلاس 1 بود لذا فایل کلاس 1 را نگذاشتم.
بسم الله الرحمن الرحیم
در ابتدای جلسه توضیحی درباره دسته بندی مباحث بخش دوم داده شد. مولف جریانهای آلمانی و فرانسوی را اصل می داند؛ لذا فصل الف و ب آلمانی و فصل پ فرانسوی است. علت تمایز دو فصل اول هم وجود دو جریان کاملا متمایز در جریان آلمانی است که اولی با محوریت پدیدارشناسی است و دومی را شاید بتواند عمدتا انتقادی دانست. در پایان فصل ب و پ به نحله های انگلوساکسون در ذیل هریک از جریانهای آلمانی و فرانوسی میپردازد؛ ذیل آلمانی، نحله آمریکایی گافمن؛ و ذیل فرانسوی، نحله انگلیسی بیرمنگام.بند 1 (ساخت معنادار دنیای اجتماعی) بخش الف - که این جلسه مطرح شد- نظریه شوتس است در قالب اینکه چگونه بین وبر و هوسرل (و بین پدیدارشناسی با پراگماتیسم مید) جمع، و هردو را در افق جامعه شناسی معرفت مستقر کرد.
چون بحث در کلاس2 بهتر و جامع مباحث کلاس 1 بود لذا فایل کلاس 1 را نگذاشتم.
وضعیت | گفتگو | شروعکنندهٔ گفتگو | آخرین مطلب | تعداد مطالب | اقدامات |
---|---|---|---|---|---|
Locked
|
|
|
1 |
|
|
Locked
|
|
|
3 |
|
|
Locked
|
|
|
1 |
|